Röst(a)rätt



Imorgon ska vi rösta, eller hur?


Läste det här på en kompis blogg: "Antingen röstar jag för mig, eller så röstar jag för alla andra. Och så är det för mig, jag skall väll ändå se över mitt hus." och det är vekligen precis tvärtemot hur jag tänker. Jag tror att det egentligen hade gynnat mig mer att rösta blått. Men näe. Aldrig i livet! Usch. Blir arg när jag läser sånt. Jag klarar mig vem som än regerar. Alla rika och friska klarar sig oavsett om de får lite mer eller lite mindre i plånboken. Men det finns de som har det värre. Det är väl alltid de som har det värst som man ska tänka mest på?

Imorgon röstar jag på Miljöpartiet. För att ge djuren och miljön en röst. Och för en rödgrön regering.


 






Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0