Say what?



Kom hem vid fem efter att ha jobbat på fritids idag. Har match vid åtta så jag köpte med mig en kycklingsallad på vägen hem för att kunna äta nåt snabbt så det inte blir för nära inpå matchen. Men när jag kommer hem så har han som gjorde salladen inte tryckt på locket ordentligt så allt ligger som en enda gegga i påsen. KUL.

Första matchen på höstsäsongen ikväll. Pirrigt. Jobbigt. Är så fruktansvärt otränad. Har inte rört en fena på hela sommaren. Vi får knappt ihop fullt lag. Inga avbytare. -Ångest-




Kommentarer
Postat av: Mitza

Jag har ju sagt att jag kan agera avbytare om laget behöver fler medlemmar. Har dessutom en långlivad karriär som maskot att se fram emot...

2010-09-03 @ 11:50:41
Postat av: Jessica

Och jag har ju också en avbytare till er! Josse som brukar gå med på fotbollen, hon är grymt taggad!

2010-09-03 @ 12:13:14

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0