Söndagsmys

Nu har jag röstat!

Passade på att ta en långpromenad samtidigt och nu sitter vi här med hembakta bullar och kaffe/te och söndagsfikar. Mys!

Snart ska vi iväg på IFK-Åtvidaberg. Hoppas på vinst!

Tyvärr hinner jag bara se en halvlek. (varför kunde inte matchen börjat tidigare?) 
Jag ska nämligen möta upp Anna & Matilda på konserthuset vid 18.oo för ett glas vin innan Mia Skäringers show Dyngkåt och hur helig som helst. Kul!



Men vad ska man ha på sig? Vill ju inte komma dit genomblöt om det börjar regna under matchen, men vill inte heller gå dit i regnkläder. Hmm.

Pratade med Louise förut. Hon har gjort upp massa planer för Australien. Längtar!


Great ocean road. Här ska vi åka!


Helt okej stränder?


Kommentarer
Postat av: jojo

oooo! vill oxå till Australien, men först blir det Thailand i november!

2010-09-22 @ 08:38:34
URL: http://retrobohem.blogg.se/

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0