Perfekta te-muggen!



Nu på hösten är det ju så otroligt gott med en varm kopp te när man kommer in ifrån kylan.
Jag har alltid problem med att mina te-silar läcker så att det blir bös i hela tet.
Jag har en tekanna med inbyggt filter, men tycker det känns onödigt att göra så mycket te när
det bara är jag som ska ha. Nu har jag äntligen hittat en mugg med te/kaffefilter i! 
Dessutom har jag sett tesilar i silikon som sluter tätt och inte kan läcka på Cervera. Det får bli nästa inköp.
Nu har jag nämligen köpt en nytt rött te med Blåbär och Lingon som är supergott!
Det lär det drickas mycket av i höst.

Såhär mysigt har jag det nu, trots att kursböckerna ligger bredvid och väntar...





Te"muggen" kommer från Bodum och finns på Kök etcetera i Göteborg för 99:-



Hembakade bullar. så gott, så gott!







Kommentarer
Postat av: emmyg

åh vad kul ;D du är mer än välkommen!

2010-09-20 @ 16:02:40
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja det är riktigt skönt att sola solarie :)

2010-09-20 @ 16:46:13
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0