Keeping up with...



 Efter en mycket kort dag i skolan
och en mycket mysig lunch med Marie på stan
så råkade jag springa in på HM och hitta något!
Tycker aldrig att jag hittar något där annars,
men för ovanlighetens skull I found:


leggings


och en tröja.

Hittade en väldans fin klänning med...
men det fanns bara en kvar och den var felmärkt.
strl 36 satt något tight... Typiskt! (men inte jätteoväntat...)

Kollar på Keeping up with the Kardashians på 5:an nu.
Har inte sett det sen USA. I like!

Ikväll verkar det bli bowling eller bio med massa roligt folk =)
En bra fredag med andra ord!


Kommentarer
Postat av: Jessica (Alissas mamma)

Heeej!

Allt är bara bra här, hoppas det är det med er oxå :)



Det är ett teleobjektiv 70-300mm med Macro funktion. Så jag kan ta på avstånd och nära. Visst blir det mycket bättre kort om man köper ett riktigt macro-objektiv men jag är bara amatör så det räcker mycket väl.

Vad har du för objektiv? Och vad har du för kamera?



Kramis!

2010-09-24 @ 22:38:14
URL: http://kackisen.blogg.se/
Postat av: MADDES

Hur mår du idag? :)

2010-09-25 @ 11:44:30
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0