The Clash



I fredags blev det bowling med Jill, Patrick, Rikard, Jannike, Jerry & Chris.
Tjejerna vann såklart, trots att en kägla var fastlimmad.
Kvällen slutade på McDonalds vid 2.oo
och jag var gräsligt trött när jag kom till jobbet igår :)

Kikade runt på stan en snabbis efter jobbet och hittade min klänning!
Så nu hänger den så fint i garderoben.

På kvällen kom Malin, David och finaste Fiona hit på middag.
Jag fixade chèvretoast, David fixade pastapesto med lufttorkad skinka och sallad
& Malin bakade brownies. Yummy!
Det var nästan så att halvåtta hos mig borde varit här och filmat.

Till och med Fiona fick sin del när hon tog sig upp på bordet
och slickade i sig grädde och godis. :)

Några glas vin på det och kvällen blev perfekt!

Idag tänker jag inte gå ur soffan.
Clash of the titans och fotboll får undehålla mig.
Tur att det blev massa mat över, så middan är redan fixad.



Såhär snygg blev faktiskt min chèvretoast.
Eller ja, de andras i alla fall.
Min egen tappade jag på golvet.
Fiona städade :)

4 skiva(or)  bröd, rostat, toast
smör, till stekning
4 skiva(or)  chèvreost, ca 1 cm tjocka
2 msk  honung, flytande
80 gram  sallad, späd, t ex rucola och bladspenat
1 st  röd lök(ar)
12 st  cocktailtomat(er)
4 msk  olivolja
2 msk  balsamvinäger
50 gram  valnötter
flingsalt
svartpeppar, nymalen



Kommentarer
Postat av: Cissi

det ser riktigt gott ut! :)

2010-09-26 @ 14:38:20
URL: http://cviklund.blogg.se/

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0