Krokodilland



Biljetterna är köpta!

21 november åker vi och den 8 december är vi hemma igen. Härligt!!!

Fast i natt drömde jag mardrömmar om att jag blev uppäten av krokodiler och Louise stod bara och såg på. Nu påstår hon att det inte finns krokodiler inne i städerna, men att om jag mot all förmodan blir uppäten så skulle hon nog bara stå och se på. Det känns ju tryggt...

Idag har varit en duktig dag! Nej. Gör om gör rätt. Jag har varit duktig idag!

Tvättar & städat

och så har jag bakat en äppelkaka. Tyvärr tog jag fel burk så det blev vitlökspulver ovanpå istället för kanel. Det smakade inte hallon.

Mamma har varit på besök och vi har gått en promenad och fikat med mitt nya te. Lingon & Blåbär. Mysigt!



ha dina fiender närmast?

Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0