Äppel päppel piron paron kråkan satt på tallekvist


Mitt besök hos doktorn igår gick fint, tackar som frågar ;)
Har förmodligen IBS (som du, Emma?) men annars verkade det inte vara nåt farligt fel på mig i alla fall. Göttmos!

Kanske inte bäst att äta frukost kl 7 och sen vräka i sig naturgodis till lunch kl 15? Särskilt inte när doktorn sagt till mig på skarpen att börja äta bättre? Uuh, jag mår illa nu :(

Well well, i kväll ska det bli tacos här med så jag får krya på mig snabbt! Har fixat en äpplepaj till efterrätt med. Får se hur den blev, gick på känsla istället för recept. Brukar inte vara bästa idén. Vi får la se om den går att äta...

Annars håller jag på att rensa garderoben. Har slängt ner massa vinterkläder i en stor flyttkartong. Är så trött på att ha en massa kläder på golvet och lådor som är för fulla och inte går att dra ut. Ska försöka slänga lite med, men det är svårt! Trots att det finns kläder jag inte använt på flera år så är det svårt att skiljas från dem. Tokigt! Det värsta är att jag dragit ut en massa nu och har ingen ork kvar för att lägga tillbaka snyggt... Man skulle varit rik! Då hade jag gett bort allt och köpt nytt istället.

Har hängt på landsarkivet idag och hittat mormor, morfar och mormors syskon i mantalslängder och på sjömanskort. Coolt! Har skrivit ut en massa jag ska visa för henne. Ska leta vidare längre bak i släkten nästa vecka.

Lyssnar på Daniels spotify för fulla muggar med alla fönster på vid gavel.

Mohombi – Coconut Tree - sommar!!! =)



Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0