Vegetarian



Jag är leeedig idag! Lalalalala
synd att inte solen skiner...

Vet ni? Jag ska försöka mig på en sak! Ända sen jag var liten så har jag velat bli vegetarian, men mamma sa alltid att jag fick vänta tills jag flyttat hemifrån.
Well, nu har jag ju faktiskt bott i Jonsered i snart fyra år! Så det är väl kanske på tiden va :)

Nu ska ni inte bli jätteimponerade (jag hör hur ni drar efter andan) för jag tänker fortsätta att äta fisk, kyckling och kalkon. Så jag blir ingen riktig vegetarian. Men allt rött kött ska bort! Jag har aldrig försökt innan, men äter egentligen väldigt lite kött redan nu, så det borde inte bli så svårt!? Lätt värt ett försök!

Varför?
1. För djurens skull
2. För miljöns skull
3. För min egen hälsa


Yes, nu kör vi!




Nytt ordspråk: Man bör inte äta sina grannar =)


Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0