PP- Perfekt Påsk


Efter klagomål från vissa och en sakta men säkert fallande statistik så är det väl dags att uppdatera dåråå.
Men seriöst, vem vill vara inne vid datorn när det är så fint väder??
Inte jag i alla fall.
Vilket har fått till följd att mitt PM som ska vara inne imorgonbitti inte är påbörjat än.
MEN jag har i alla fall valt ämne nu. Så ni som vill joina mig i en uppesittarnatt är most welcome. :)

Helgen dåå?
UNDERBAR!

Let's take it from friday...

Shopping på stan, fika och nån öl på Evas Paley:



Grillning vid Mölndalsån på kvällen och sen häng på Jill & Patricks balkong:



lördagen jobbade jag. Jag köpte converse till Jerry och en unisex!? -parfym till mig.
Sen var det grillning, kubb och kortspel till långt in på natten hos Jerrys föräldrar.

Vi sov över där och på söndagen åkte vi till min mormor för att kratta mossa, rensa ogräs, fika och sola.
Pappa badade hela sig. Jag och Jerry badade fötterna. Det var kallt :)



På kvällen åkte vi till Floda. Där var det grillning, dans och bastu!







Idag har det varit fotboll på Gamla Ullevi och äntligen vann vi! 2-0 mot Kalmar känns helt perfekt!



Sen fika hos Jill & Patrick, middag på Ove's och nu är det kanske dags att ta tag i pluggandet ändå.
Påsken är slut, men det var absolut en av de bästa!

How's that for en uppdatering, va? =)




Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0