Were gona party like it's 1999


Hallå i djungeln!
Bilder från helgens partay kommer, men inte just nu. Förmodligen imorgon.
Tack till alla som kom! Vi hade jäkligt roligt!!!

Igår var inte Jerry så kavat så jag spenderade dagen med stadsbesök med syrran och så lite fotboll.
Visserligen var det slutsålt på Rambergsvallen men vi fick lov att stå på kortsidan och såg åtminstonde ett mål åt gången. Ingen större miss med tanke på det usla spelet...

Fatta att det var lika varmt ute som inne igår! Pepp på sommar!!

Idag har jag bestämt mig för en ledig dag. Sitter med en kopp kaffe nu och om 5 min ska jag ge mig iväg till Lerum för en långpromenad och balkonghäng. Yeha!

Funderar på om det blir galakväll ikväll? Häng med på det här!


Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0