Ett äkta pucko.



Haa haha haha. Jag är rolig. Eller nej. Jag är dum. Korkad. Blåst helt enkelt.

Köpte ett månadskort idag vid korsvägen. Åkte till centralen. Ångrade mig och gick in på tidpunkten.
Fick byta månadskort (jag behöver inte ett som gäller till Lerum när jag bor i Jonsered. Det är bara lathet att jag köper ett som räcker överallt för att jag ska slippa lägga till nångång ibland. Men vafan, det blir typ 2500:- om året. Så lat får jag inte vara!)

Gick ut från tidpunkten och var glad för att jag fick byta och sparat pengar.
Gick rakt in i en försäljare. Som övertygade mig om att Omega-3 tabletter är preciiiis vad jag behöver.
Eller hur!?
Jag har redan en påse i skåpet här hemma som jag inte äter för att jag tycker att det smakar illa.
En påse till är ju precis rätt väg att gå...

Så nu skrev jag ett mail till företaget om att jag vill ångra mig.
Lär ju få skicka tillbaka allt och betala portot.
Har man inga problem så skapar man sig!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ja det hoppas jag med på!

vad gör du idag då?

2011-02-07 @ 15:47:04
URL: http://mikaelafranssons.blogg.se/

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0