Smiling at the sun



Jobbat jobbat jobbat- men det var rätt kul idag! Mycket folk. Bra folk. Snälla kunder.
Ikväll skulle jag ha gått på date med Carro. Vi skulle ätit på restaurang och grejer, men så har hon gått och blivit sjuk. Sjukt tråkigt! Så nu är kvällen helt öppen igen.
What to do, what to do?
Might be a myskväll med min darling. Ibland är det enkla bäst.

På måndag är det alla hjärtans dag och jag som tycker om att köpa presenter till folk har varit och fixat paket åt mor och far idag. Roligt! och så till Jerry, såklart =)

Visst har det varit härligt vackert väder idag!?
Jag har bestämt att det är vår nu och köpte mig ett par solglasögon på vägen hem från jobbet. Najs!






Vackert väder idag!



Kommentarer
Postat av: Alexandra

fina bilder :D

2011-02-12 @ 21:12:30
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0