Smoothielunch



När man pluggar kan man ibland behöva en energikick.
Eller som jag, jag måste ha nåt att äte eller tugga på, annars kan jag inte läsa.
Finns det inget att tugga på så tuggar jag på pennan. Då kan den gå sönder. Eller så gör mina tänder det.

Därför gjorde jag mig nu en smoothie.

Du kan använda:
En banan
youghurt (vilken som)
300g frysta jordgubbar
2 tsk vaniljsocker
Mixa
Häll över riven vit choklad.

Nyttigt? Knappast.
Gott? Super!

Et voilá!






om man äter med tesked så räcker det dessutom länge. risken är att man spiller över kursböckerna. den risken är jag mycket villig att ta. dessutom är det här min lunch. då kan det väl inte vara så onyttigt? det måste finnas värre luncher. eller?


Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0