Utan hjälm på huvudet går det inte bra.



Jag är så sjuuukt omotiverad att plugga idag.
Kan komma på minst 100 saker som är roligare.

Baka
Shoppa
Städa
Sjunga
Dansa
Träna
Fika
Prata
Se på tv
Vattna blommor
Läsa
Spela spel
Möblera om
Måla naglarna
Duscha
Promenera
Skriva brev
Sortera filmer
Bada
Åka buss
Rensa kläder
Busringa
Springa runt naken i trappuppgången

nåja, jag kom på 23 saker som är roligare i alla fall. och då har jag bara med sånt som är möjligt.
Annars hade åka till månen eller sola stått högt på listan (som ändå inte är i någon ordning)

Jag vill bara slippa denna förjolade hemtenta! Aaaaah.




såhär kan man se ut om man pluggar för mycket. då får man inte gå ut utan hjälm. passa er!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Du är rolig du :)

Hoppas att du får en trevlig helg! Kram

2011-02-11 @ 12:59:21
URL: http://melkerochjag.blogg.se/

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0