So raise you glas if you are wrong- in all the right ways



Haft en ledig lördag för första gången på länge. Naaajs!

Såg The Tourist på bio på dagen. Hur bra som helst!
Drömmer fortfarande (som alltid) om Johnny Depp.
Vilken hunk han är!! Tror stenhårt på att det kommer bli vi två en vacker dag.

På kvällen var det fest hos Daniel (eller Ron? haha)
och så utgång på Excet.

Slänger upp lite bilder om nån är nyfiken.
Fler hittar ni hos mesta partybruden Emelie som aldrig ville sluta dansa :)





Nu blev det mest Emelie & Emelie... men what the heck, det är ju det snygaste namnet!
och mesta linslusen :)

I söndags var det dop för sötaste, finaste lilla Linnéa.
 





Kommentarer
Postat av: emelie

hahaha! de va ju såååå jäkla längesen jag var ute sist! innan nyår o grejer! alltid skoj o dansa då! ;) o de va ett par otroligt snygga bilder du fått till! hehe.. vi kör väl på utgång på hotellet den 26 när pernilla fyller år! :D

o nej jag e inte sjuk, bara trolig karpaltunnelsyndrom så mina händer somnar o gör asont, men så somnar hela armarna så dom vet inte riktigt vad det kan vara :) Inge värre än så! :) kram

2011-02-07 @ 16:34:34
URL: http://pemly.blogspot.com
Postat av: FATMA | underhållning

Ville bara tipsa om min bloppis som jag nyligen har lagt upp. :) Jag är hemskt ledsen om inte är intresserad av sånna kommentarer.

2011-02-07 @ 17:14:48
URL: http://fatmas.blogg.se/bloppis

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0