Att bygga vägar



Men alltså seriöst, vilka är ni som läser här och hur hittar ni hit?
Min trogna lilla skara verkar ha utökats dramatiskt de senaste dagarna utan att jag gjort något!
Välkomna ska ni vara i alla fall! :)

Särskilt en dag som denna då jag inte kommer flytta mig från soffan förrän ikväll.
Idag måste jag skriva mer än igår om tiden ska räcka till helt enkelt.
Tyvärr kommer jag nog inte ha så mycket roligt att skriva om här.
Inte ett endaste intryck från omvärlden. För jag får inte sätta på tv:n!

Dubbelmatchen
igår gick över förväntan och tjejerna vann (woho!)
Vårt enda handikapp är att killarna inte får smasha.
Ny match på tors nästa vecka. Redan laddad. Hade velat spela varje dag om det gick haha.

Funderar på att gå på ett danspass ikväll, men har aldrig gjort det förut.
Det där med dans och takt och vicka på höfterna är egentligen inte alls min grej.
Jag tänker alldeles för mycket på vad jag gör och hur jag ser ut eftersom jag tror att jag inte kan.
Enda anledningen till att jag ens funderar på det är att det bara finns det, yoga och ett extra långt medel att gå på.
Och för att jag känner mig så nyttig efter att ha spelat badminton 2 ggr på en vecka
(visserligen enda träningen på 3 månader, men ändååå) och tänkte "keep up the good work" as we say here in Gothenburg.

Nej nu ska jag läsa lite mer om de ideologiska, sociala, politiska och ekonomiska orsakerna till 1:a världskriget.
I'll be back (Schwarzenegger röst)
(Ha! Slog upp hans namn på wiki nu och jag stavade rätt på första försöket! vad är oddsen på det egentligen?)




De här killarna var visserligen med i andra världskriget och inte första, men jag tog bilden själv i alla fall.
De byggde Great Ocean Road när de kom tillbaka till Australien, för hand!
De behövde nog inte gå på gym för att bli starka...




Kommentarer
Postat av: em

jag brukar kika in, men de vet du ju redan! ;)

2011-01-12 @ 11:18:12
URL: http://pemly.blogspot.com
Postat av: emelie

haha, jag hade gett upp. gick inte att logga in utan att göra någon uppdatering ja inte fattade! ;) men nu så.

du verkar ju kommit igång med träning du med nu! :) de e gött när man kommit igång med det! :)))

2011-01-12 @ 12:28:35
URL: http://pemly.blogspot.com

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0