Besvärligheter med att studera

Vaknade vid 06:30 imorse av att grannens klockradio gick igång. Vanligtvis somnar jag om efter en stund, men inte idag. Lika bra att gå upp och plugga. Så nu sitter jag här med boken i knät och är så trött att jag får läsa varje mening 3 gånger och jag tappar boken lite då och då när jag nickat till. Gäsp!!! Nackdelen med att dricka mycket kaffe, te & cola när man pluggar för att hålla sig vaken är att man spenderar mer tid på toa än på att plugga. Fördelen är att det faktiskt funkar. Inte för att jag blir piggare, men för att jag vaknar till av att jag är kissnödig titt som tätt och måste gå på toa IGEN.

Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0