Dubbelmatch


Okej.
Nu får det vara nog.
Nu orkar jag helt enkelt inte plugga mer.

Huden på benen bränner efter att ha haft laptopen i knät för länge och ögonen svider.
Pyjamasen känns inte lika fräsch som i morse och hela kroppen ropar PAUS, tack tack!
Det jobbiga är att jag inte alls kommit så långt som jag tänkt mig idag. Men ändå. En bit på väg.

Det bästa sättet att få ny energi är att röra på sig har jag hört, hur omöjligt det än känns just nu.
Rumpan har somnat av att sitta i soffan, benen är stela och jag vill helst gå och lägga mig- men icke!

Istället drar vi iväg och spelar badminton!
Ikväll blir det en spännande dubbelmatch minsann...



bild från google



Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: Hur gammal var du då?

2011-01-12 @ 08:24:26
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0