Hur ska man hinna?

Hellooo
Ursäkta min frånvaro under helgen.
Med alla nya läsare borde jag kanske anstränga mig lite mer,
men hur gör man när tiden helt enkelt inte räcker till?

I helgen har det varit... fullt upp!
Fredag
Tentan inskickad!
Let's dance hos Anna & Magnus
Lördag
En seeeg lördag på jobbet (varför går det så fort att jobba ibland och så långsamt andra dagar?)
lite häng med syster yster och en sväng över till Magnus och Anna igen,
en mycket sen middag hos syrran (23-tiden) och en film på det
Söndag
Frukost på Tintin (as usual),
Allum,
Bio - Harry Potter (bra bra bra, men när kommer nästa??)
Tacos, solsidan & Morden i Midsummer.

Så när hinner sånnadära storbloggare med att blogga, egentligen?
De kan helt enkelt inte ha ett liv utanför datorn?

Eller, på vardagar brukar jag också ha både tid och lust, särskilt under tentaplugg :)
Men helgerna är alltid så fulla med så mycket som är roligare!
Har blivit ännu flitigare på fb i alla fall med iphonen. Fast det är nog inte enbart positivt :)

Nu färgar jag håret och ser på Sjunde himlen. Drar in till stan snart för en fika med Marie
och sen är jag ensam hemma hela kvällen.
Ska rota fram en bra film och köpa med mig nåt gott hem sen tror jag.
Då har jag nog tid att slänga in nåt roligare här med ;)


Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0