Kläder...



Jag har nog inte riktigt lärt mig det här med studentliv.
Om bara inte skolan legat mitt i stan! Jag kan helt enkelt inte gå förbi en klädaffär utan att gå in...
Fick med mig en kofta till mig och en farfarströja till Jerry.
Får se om han tycker om den, är lite tveksam.
Det alla fall lite positivt för honom att jag tycker om att köpa kläder.
För nu för tiden får jag så dåligt samvete av att köpa till mig själv att jag hellre köper till honom haha. :)


den här fast mörkblå kom jag hem med...


och den här fick Jerry...

 
Äter nudlar till middag idag. Kläderna vann över maten :)


Kommentarer
Postat av: Carro

Han måste gilla den, den är skitfin! Koftan med!

2011-01-19 @ 20:56:33
URL: http://smasheduptoy.blogspot.com

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0