Tempo!



Hallå hallå hallå...
vilken underbar onsdagsmorgon!
eller, ja, om man bortser från de -6c på termometern, isen på gatan som vill hindra mig att gå till skolan och som illvilligt kämpar för att jag ska bryta benet istället och just vetskapen om att denna jag innehåller skola och jobb fram till sjutiden ikväll.

Men, låt oss inte slås ned av detta!
Var glad att du lever och mår bra (om du nu gör det) och kom ihåg att det faktiskt är lill-lördag!
(inte för att jag tänkt festa till det, men jag skulle kunna, om jag ville utan att det hade varit konstigt:)

Nu ska jag springa till bussen, förhoppningsvis utan att bryta benen. Jag har så bråttom att jag inte ens hinner borsta tänderna. Tacka vet jag flux som man kan spotta ut i snön.
Ha en bra dag!



Kommentarer
Postat av: Carro

Här var det -12 när jag åkte till Tibro kl 7, men jag lever och är glad för det!

2011-01-26 @ 09:58:32
URL: http://smasheduptoy.blogspot.com

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0