Tisdagstankar





Nu                                                  För en månad sedan

Varför fortsätter man inte att vara brun när man en gång har blivit det?
precis som varför måste man bli hungrig igen när man nyss var proppmätt?
och hur kan man vara kissnödig och törstig på samma gång? Borde det inte ta ut varandra?

och varför tänker jag på sånt här istället för hemtentan?
och om jag nu ska tänka på tentan: Varför alla dessa krig i världshistorien?
Tänkte de inte alls på att det är svårt att hålla reda på allt för oss som kommer senare i tiden?




Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Jo, jag har hund :)

2011-01-11 @ 13:19:48
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Kulan

haha skönt att vara tankspridd när man har hemtenta, tur att jag slipper allt som har med skola att göra nu =P

2011-01-11 @ 16:00:55
URL: http://kulansplace.se/

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0