Film är bäst på bio?


Har varit i skolan en sväng. Blir väldigt konstiga dagar när man går 10-12.
Anyway. Helgen har varit härlig!

Det har blivit rätt mycket bio i helgen.
Såg The green hornet i lördags och Änglagård igår.
The green hornet var inte min favorit direkt. Rätt seg. Men de andra tyckte den var ok.
Änglagård var supermysig! Fast jag kommer inte riktigt ihåg allt som hände i 1an & 2an... 
Såg ju Harry Potter förra helgen och Narnia nyligen med.
Ibland är det många filmer att se!
Framförallt är bio en bra grej.
Grej of the day t.o.m.!

De här vill jag se i vår:




Burlesque, Fighter
Gullivers travells, King's speech
Kung fu panda 2, Pirates of the caribbean 4
Black Swan, True grit
Thor, Water for elephants

Mycket att se fram emot! Framförallt Pirates of the caribbean som har premiär här 18 maj.
Då är det vår dessutom! :)



Kommentarer
Postat av: emelie

såg love and other drugs i helgen, med jake gyllenhaal, den borde du se;) han är mkt naken! hehe... den med christina verkar bra, o även den med reese witherspoon! ;)

black swan e jeevligt knäpp, men sevärd! =)

2011-01-24 @ 17:05:38
URL: http://pemly.blogspot.com

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0