It's such a beautiful daaaaay



Yoyoyo!

Vilken härlig långhelg det är! Me like!

Igår hade vi middag här. Blev riktigt gott om jag får säga det själv (och det får jag ju!)
och på kvällen såg vi Narnia 3D på bio. Eftersom jag läste boken igen förra veckan blev jag
grymt besviken på att de hade ändrat så mycket. Det kändes som väldigt onödiga saker
att ändra på och jag tror inte C.S. Lewis hade varit glad. Dessutom håller jag med kritikerna-
alldeles för mycket specialeffekter!

Idag har vi spelat badminton på morgonen och så tog vi en fika på stan.
Sen lyckades jag lirka iväg oss till Freeport, men hittade inget direkt.
Är ute efter en mörkblå jacka/kappa/duffel men hittar det inte nånstans.
Provade en snygg peak-jacka, men den var brun.
Hade jag kunnat fäga om den hade den varit perfekt- typiskt!

Ikväll blir det let's dance och imorgon är det My dog på svenska mässan.





And it's a beautiful daaaay, don't let it get away


Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0