Varför gå mot strömmen? iphonen är min!



Hallå där ute i cyberspace!
Hur står det till med er?
Här är det bara fint! Eller ja, så fint det kan bli när man sitter med en hemtenta.
Fick den i fredags och lyckades förtränga den ända tills nu i eftermiddags.
Då började samvetet göra sig hört.
Varför kan det inte bara vara tyst ibland?

I helgen har det hänt en jädrans massa.
Ja, jag har haft så fullt upp att jag knappt varit inne på fb. Otroligt ovanligt!
Det har varit bio och badminton, en hel bunt middagar med efterrätter, filmer, shopping och hundmässan och vem vet allt.
Men det är kul! Man ska leva livet.

Jag har dessutom lyckats med konststycket att åka för att köpa mat och komma hem med en iphone (wohoo!)
och att gå på hundmässan och sen råka gå förbi NK och komma hem med en duffel
(änligen! som jag letat efter just en mörkblå duffel! är riktigt kär:)

Tror ni att det är svårt att koncentrera sig på hemtentan istället för att leka med iphonen?
Då tror ni så rätt så rätt!

Jag är i alla fall stolt över att ha lyckats fixa nya ringsignaler utan att köpa några.
Med ett nytt program på datorn och lite pill så går det hur lätt som helst nu!
Därför spelar nu John Mayer när du ringer ;)

Nu har jag precis en timme på mig att duscha, byta om och ta mig till svingeln för födelsedagsfirande.
Hur det ska gå till rent praktiskt beats me.

Ps. Ska nog inviga duffeln ikväll...



från omklädningsrummet, innan jag bestämde mig och ville ha råd :)
märk att jag börjat använda glasögonen igen, eller ja, en dag i alla fall.








Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken är den första biofilmen du minns att du såg?

2011-01-11 @ 10:39:29
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Vad hände på hundmässan??

2011-01-11 @ 11:19:45
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0