VÅRKÄNSLOR



Läser ibland Jennie Hammars blogg för att det är skönt att få se lite bilder från värmen och ett annat liv än det man har här. Idag var det tydligen 28c i LA. Det är sånt som gör att man längtar bort mer än vanligt...
LA är verkligen ett ställe jag skulle vilja åka till. Har ju varit i Miami fyra gånger, men aldrig sett nånting annat av USA. Vi får väl se när det kan bli av... Synd att det ska vara så jäkla dyrt att resa bara! Vart man än ska egentligen. Antingen är flygbiljetten dyr, eller så är det dyrt att leva där. I wanna be a billionaire...

Idag har det varit finbesök här! Vi käkade frukost och sen kom Elin förbi en sväng. Kollade kläder  på nätet och blev oerhört sugna på att shoppa vårkläder :)

Längtar till våren då man kan ha converse och nya skinnjackan och de där baggy jeansen jag hittade igår (men aldrig köpte) och sitta på en uteservering i solen! Längtar, längtar, längtar!!!







sorgligt nog är bilderna från förra året... =(


Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0