Vissa ska alltid vara värst


Är jäkligt stolt över att ha kommit igång med träningen igen.
Tränade 3 ggr förra veckan och tänkte göra det denna med.
Men så läser jag Emelies blogg och så känner man sig inte lika duktig längre.
What's up with that?

Blev i alla fall lite inspirerad och håller nu på att färga ögonbryn och ögonfansar.
Håret fick lite ny färg imorse och det blev faktiskt helt okej.
Så nu är håret blont, ögonbrynen bruna och ögonfransarna ska bli svarta.

Jerry är och kollar på handbollen ikväll så jag har en tjejkväll med mig själv :)
Har en ansiktsmask på, en stor kycklingsallad framför mig och en flaska ramlösa.
(inget vin hemma, buhu) 

Har fikat med Marie på stan och spelat MIG. Knock out! Fick nog de lättaste frågorna i hela spelet :)
Provade lite jeans på vägen hem. Hittade ett par riktigt sköna (boyfriend fit) men hade velat ha en storlek som inte fanns. Får leta vidare.

Ikväll är det film vs. handboll på tv.
Har inte riktigt bestämt mig än...

Imorgon ska jag passa de här två godingarna =)







Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0