Myrsteg

Hallå eller!

Det var ett tag sedan. Ja jisses.

Ni förstår att jag jobbar. Och när jag inte jobbar (vilket jag gör 10 timmar om dagen) så spelar jag wordfeud.

Eller så grillar jag någonstans, solar, badar, fikar, shoppar, läser, fotar eller bara hänger med mina fina vänner.

Jag har helt enkelt inte tid över till att sitta vid en dator!

Därför, kära vänner, blir det lite tomt här ibland.

Idag har det varit en bra dag! Jag har fått en väska, jag har bokat en stuga och jag är... tamtadam... ledig i två dagar! Dessutom är det Morden i Midsumer på tv ikväll. En favorit så att säga.
Imorgon blir det grillkväll och fotboll.

Nu funderar jag skarpt på att baka något. Jag har en burk kesella med rabarbersmak. Asgod. Men vad ska jag ha den till? Hade varit kul att baka något. Men alla recept jag hittar ska man ha så mycket annat i. Det har jag inte hemma. Gå till affären är ingen alternativ.

Det kanske blir en kladdkaka eller nåt. Eller undrar om man kan ha det i en rulltårta tro? Hmm. Vågar jag försöka? Orkar jag?

Den som lever får se.

Ni kan få se en bild på en myra. Den tog jag förra veckan och är lite stolt. Undrar om myran lever fortfarande? Hoppas det. Den var fin på att posera.




Funderar faktiskt på att förstora den? Kanske kan bli coolt?


Kommentarer
Postat av: Jessica

Vilken häftig bild! Hoppas allt är bra med dig! Kramar

2011-07-12 @ 20:57:13
Postat av: emelie

den var väldigt snygg,säger de igen- du är väldigt duktig på att fota! :)

2011-07-12 @ 23:24:02
URL: http://pemly.blogspot.com
Postat av: Jessica

Den tycker jag absolut att du ska förstora!! :)

2011-07-13 @ 22:19:00
URL: http://kackisen.blogg.se/

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0