Every bridge burned





räknade med fint väder idag. räknade tydligen fel.
attans! matematik är inte min starkaste sida, det vet jag. men några solglimtar kunde jag väl få ändå?

fick en fin klänning idag av världens bästa svägerska, tack! :)

bio ikväll? vill se pirater och baksmällor!


Har hittat ett objektiv jag vill ha. Ett Canon EF 50/1.8 II. Inget fancy alls. Det kommer bli det billigaste av mina objektiv, men är så sugen på nåt nytt! och jag som tycker bäst om porträttfotografering behöver egentligen inte en massa specialeffekter, bara skarpa bilder. Ibland får man gå efter plånboken. Sen, när jag har ett fast jobb, då jäklar ska jag skaffa mig en riktig värstingkamera :)



 

Kommentarer
Postat av: Lena

Jag köpte det objektivet för en vecka sedan - supernöjd med tanke på att det är så pass billigt!!

2011-06-03 @ 08:23:38
URL: http://lenahell.blogg.se/

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0