Ragnar for President!



Idag åker vi till Lysekil för att fira midsommar! Det är helt klart bästa helgen varje år.
Så nu ska det packas. Crocodil Rock med Elton John passar perfekt till packning. I vanliga fall bränner vi alltid en skiva till bilen på midsommar men nu har vi ju spotify i mobilen och en sladd till bilstereon. En mycket bra uppfinning må jag säga! Toppen!

Tänkte vi kör gårdagen i bilder så hoppas jag att bilderna från midsommar håller lite högre kvalitet. Nya objektivet är ju med! nu får ni bara iphonebilder :)

Igår var det IFK-Elfsborg (1-1) och Ragnar Sigurdsons sista match innan flytten till FCK...
Han kommer vara saknad!





Jag har bakat kakor som ska med till Lysekil. Tyvärr blev rätt många brända (och oätliga).



Jag hittade en jumpsuit på rean som jag är mycket osäker på. Men Jill sa att den var fin så då är den det :)


Nu ska jag göra sillsåser, packa och städa. Glad midsommar!


Kommentarer
Postat av: Carro

Så snögger så! Och Jumpsuiten med :)

2011-06-23 @ 13:02:46
URL: http://smasheduptoy.blogspot.com
Postat av: Emma

Det var ju en jättefin jumpsuit...vill inte du ha den så tar jag den ;) Du är så vacker i den så!!!

2011-06-30 @ 12:08:31
URL: http://pims.bloggsida.se
Postat av: Jill

Riktigt söt och den sitter som en smäck på dig!!!! Skitfin =)

2011-07-07 @ 17:48:34

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0