Byta karriär?



Kollar på topmodel och undrar vad de har som inte jag har. Jag kan också lägga armen över huvudet och koncentrera mig på att titta långt bort och samtidigt inte glömma av att ha raka tår. Det är inte ens speciellt svårt. Inte om man jämför med att förstå kalla kriget. Därför tog jag en paus och funderade över ett karriärbyte till modell. Känns fullt möjligt!



Hur ska man hålla fingrarna egentligen? Om tårna är noga borde fingrarna vara ännu viktigare?

Nu ska jag på möte om GY11. Kanske mer min grej- trots allt :)


Kommentarer
Postat av: Mitz

Vem har sagt till dig att du borde satsa på en modellkarriär medan du är ung och vacker? Har ju

tjatat om det sedan gymnasiet... Om jag hade dina former och anletsdrag hade jag redan varit inskriven i en modellagentur. Jerry vet inte hur bra han har det. Eller så kanske han vet just det,

och tackar gudarna för det... Men det skadar inte

att påminna honom, eller hur?

2011-03-31 @ 16:25:26

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0