Ellen vs. Mary



Haha det är klart att jag inte varit på något party för Ellen Key!
Hon har varit död och begraven länge och visserligen var hon en duktig pedagog och spelar fortfarande roll för lärarutbildningen bla. men en fest i hennes ära? Tveksamt va.

Mary Kay produkter däremot, det känns lite fräschare :)

I fredags var jag på operan och såg Sunset Boulevard. Så jäkla bra! Glitter, glamor och superduktiga musikalartister. Perfekt!

I lördags var det tjejmiddag hos Malin M. Mycket rolig kväll och sjukt god mat :) Skrattade så att jag hade ont i käken efteråt.

Just nu campar jag och Jerry. Vi har dragit ut sängen i vardagsrummet. Det är galet rörigt och jag hittar ingenting, men hur mysigt som helst! :)



Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0