I know nothing!



Igår kväll gjorde jag pannkakor för att muta Jerry att lyssna ordentligt på min lektion om orsakerna till 1:a världskriget. Han var dessutom tvungen att ställa bra frågor. Det gjorde han. Jag kunde inte svara på en enda. Så jag strök det han frågade om.

Nåväl, nu på morgonen tänkte jag laga med en god frukost med havregrynsgröt. Det händer kanske nån gång om året sådär. Jag hällde i en massa frön och grejer så att den skulle bli riktigt nyttig. Tyvärr glömde jag att jag använde all mjölk i huset till pannkakorna igår. Så jag fick äta havregrynsgröt meed vatten. Det kändes inte lika lyxigt vill jag lova.

Nu dricker jag en stor kopp med mitt nya te- Rooibos Skogsrå och läser om kalla kriget.





Kommentarer
Postat av: Alva Asp - 17 år och pluggar till stylist

Har lite tävlingar igång i min blogg om du är intresserad :)



Ha en bra dag!

2011-03-17 @ 16:41:58
URL: http://alvaasp.se

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0