Idéer


Tvättar och förbereder lektioner.
Satt ute i solen en stund förut men det finns ingen bra stans att sitta här. Snälla ge mig en balkong!

Har bestämt mig för att skaffa en långklänning och en jumpsuit till sommaren.
Frågan är, vilken?
Har surfat runt lite och hittat några alternativ...



Tycker inte att någon är helt perfekt, men så är det ju alltid. jag har en bild i huvudet av vad jag vill ha, hittar inget som är precis som jag vill och så blir det ingen av det...

Just nu har jag en bild av väldigt tunna tyger i beige/brunt/vitt som blåser runt benen på mig.
Förslag? :)


Kommentarer
Postat av: mikaela

ja väldigt härligt att inte bo i sverige nu! men vilken somrig header du har, får vårkänsla bara av att gå in här!

2011-03-16 @ 23:58:48
URL: http://galago.blogg.se/

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0