Lovely!


Ledig fredag och solen skiner. Lovely!

Var på Ellen Key-party igår hos Martina.
Mycket trevligt! och händer och ansikte känns fortfarande som babyhud.
En vacker dag när jag har massa pengar ska jag köpa allt :)
Fast det bästa på kvällen måste varit den rosa cheesecaken! Ohlalala!

Den här veckan har varit katastrof kakmässigt...
18 sorters kakor hos Teresia.
2 olika cheesecakes hos Martina
Fika hos släktingar idag (+ att det är våffeldagen)
Tjejmiddag hos Malin imorgon
Puh... But I like it!
bara det inte fortsätter så här resten av våren. :)

Ska på urnsättning idag för mammas faster. Usch vad sorgligt sånt är... :(
Kollar Top modell nu, ska hoppa in i duschen snart och göra mig iordning.
Hoppas på att hinna vara ute i solen en stund sen med.
Våren är här! =)
Puss!

Kommentarer
Postat av: Anna

Mary Kay...men inte långt ifrån :p

2011-03-28 @ 21:49:17
Postat av: Anna

Mary Kay...hehe...nära :p

2011-03-28 @ 21:52:20
Postat av: Anna

hehe...Mary Kay...nära ;-)

2011-03-28 @ 21:54:53

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0