Samvetet



Sitter här och sörplar i mig en skål nudlar och ett stort glas c-vitamin (mest för att det är gott men hjälper det att hålla förkyldningar borta så gärna för mig!) Burkar alltid hoppa över lunch om jag bara är hemma och pluggar men idag behöver jag alla små pauser jag kan få för att hålla koncentrationen uppe.

Stör mig så ruskigt på att nån snodde jackan igår. FAN då. Jag är sur på mig själv som ens tog med jackan dit, jag är asförbannad på den som stal den och jag är irriterad på att lokalen inte har skåp som man kan låsa.

Bara tanken på att nån annan går runt i en jacka som jag köpt till mig själv stör mig nåt otroligt. Hade det varit en hemlös eller ett fattigt barn i afrika, fine. Då hade jag inte sagt nåt. Men det här är förmodligen bara ett gäng snorungar som inte hade nåt bättre för sig. Hoppas de har jävligt dåligt samvete!


Kommentarer
Postat av: Meg

sv. Står i ett av de nyare inläggen, kika där! :)

2011-03-18 @ 16:00:21
URL: http://megs.blogg.se/
Postat av: sarah

sv: jag ska ge mig ut och leta då! ;) tack så mycket och hoppas det löser sig med en ny jacka! :)

2011-03-19 @ 17:08:36
URL: http://sarahkristina.blogg.se/
Postat av: anne

Jag tycker sånt är skitdåligt. Men jag ser på min dotter hur hon hanterar sina ägodelar på gymmet, dyra hörlurar och iPhonen kan ligga och drälla på ett ställe och själv är hon i andra änden av lokalen. Bara för att det är andra medlemmar som kommer och går, så betyder ju inte alls att de inte har sticky fingers.



Nu menar jag ju inte alls på något vis att du gjort något fel, jag tycker visst att man ska kunna lämna sina saker och hitta dem igen, men det bevisar ju att min tjat på dottern inte är obefogat, det finns folk till allt.



Ditt gym har ingen kameraövervakning? Det har vårt, så mycket det nu kan hjälpa i ett sådant här läge..

2011-03-19 @ 20:22:17
URL: http://annnne.blogg.se/

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0