Thank God it's friday



JÄÄÄVLA Petter Northug! Ååååh, frys ihjäl i en snöhög! Helst igår.

It's friday I'm in love nanananana.
Hemma och slappar innan AW och bio ikväll med boysen.
Gött att sluta tidigt idag. Frågan är vad jag ska ha på mig ikväll?
Fick en lapp från HM i brevlådan om 20% på ett köp. Undrar om de har något roligt?
Fast jag hinner ju knappast få hem det tills ikväll ändå. Det hade varit expressleverans som heter duga. Ja tack.

.....

Neej, nu har jag rotat igenom hela HMs hemsida men hittade inte ett enda wow. Suck.
This is what I found (men inte tänker köpa utan att prova).


Whatcha say? that you only meant well? well of course you did.






Kommentarer
Postat av: Lena

Vilken ska ni se?

Jag och Andreas ska på Gullivers resor 3D på Bergakungen :)

2011-03-04 @ 15:50:47
URL: http://lenahell.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Haha ja men du får se det från det positiva, det blev ju silver iaf ;);)

Hoppas att du hade det trevligt igår, kram

2011-03-05 @ 10:48:42

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0