Why, tell me why?


Ååååh så trött! Hade glömt hur jobbigt det kan vara att vicka.
Härliga barn, söta barn, skrikiga barn, stökiga barn, underbara barn- som tar musten ur mig fullständigt.
Orkar inte ens zappa bort Go'kväll. Illa! Det har aldrig hänt förut.

Kom precis på att jag glömde ta med mig en färglagd tegelsten hem som jag fick av ett barn idag.
Skit också. Hoppas hon inte blir ledsen för att den ligger kvar i klassrummet.

Nu ska jag ta en stor kopp te, müsli/youghurt och däcka på soffan till halv 8 hos mig.

Imorgon kör vi igen. Men sen, sen är det helg! Bio imorn tro??


önskar inneligt att vi hade glass hemma. Why, Georgia, why?




Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0