You are the sunshine of my life



Såg Emelies nya tatuering och blev så sjukt sugen. Men vad och var?
Och hur skulle jag nånsin kunna berätta för mamma? Haha det hade inte gått :)
Sen kollar man HÄR och så blir man lite extra skraj haha

Nu ska jag strax iväg och äta lunch med Malin eftersom vi båda hänger på Lindholmen just nu.
Sen är det praktik i två timmar och ett medelpass ikväll.

Fatta vilket vackert väder det är!
I like it! 
Synd bara att mina fönster är så sketna att jag inte kan se ut när solen lyser på dem haha.

Åååh det är ju fettisdagen idag! Då köper vi alltid semlor från Cederlüfs (jag med vaniljkräm). Smaskens!
och så är det internationella kvinnodagen- viktigt viktigt!



Kommentarer
Postat av: emelie

du får göra som jag, ihop med din mamma ;) jag gjorde ett M för malin och hon ett E :)) hjärtat gjorde jag samtidigt. ja de gjorde rätt ont på foten faktiskt, emellanåt. har typ förträngt. de gjorde jävligt ont emellanåt men gick ändå bra :) hehe...

2011-03-08 @ 19:04:35

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0