Att vara student


Säkraste sättet att få mig att inte sova en natt är att sätta min väckarklocka riktigt tidigt.
I går gjorde jag det helt på eget bevåg.
Men följd att jag inte somnade förrän runt 6 snåret, en timme innan klockan ringde.
Lyckades stänga av klockan halvt om halvt i sömnen. Sov vidare till åttatjugo, och voilá!
Nu har jag bara 3 timmar kvar av dagen att plugga på.
Jag som skulle haft 5.
That's me in a nutshell...

Sitter nu här med kaffe, youghurt och en knäckemacka och funderar över min uppsats.
Mitt syfte känns inte helt vattentätt.
Inte frågeställningen heller.
Och i texten svarar jag nog inte riktigt på rätt frågor? Nej. Inte alls om jag ska vara ärlig.
Men ärlig har jag inga intentioner att vara.
Därför blundar vi och fortsätter ner i fördärvet lite till.



Coffee is the answer...
...the question is pretty much irrelevant



Kommentarer
Postat av: Novembersara.

SV; Haha, ja man kan tycka att folk borde ha förnuft nog att inte diskutera ens vikt med okända människor! Även om mullig inte är ett skällsord så borde man inte kommentera någon annans vikt, tycker jag =)

2011-05-19 @ 12:41:34
URL: http://novembersara.blogg.se/

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0