Bröllop


I lördags var det bröllop för Anna & Magnus på Askimsterassen. Jag har visserligen inte gått på särskilt många bröllop tidigare (det här var väl det tredje) men det här måste ändå varit det vackraste nånsin!

Vädret var perfekt.
Bröllopsparet var vansinnigt snygga.
Maten var superdupergod.
Stället var kanon
Alla gäster var trevliga
Toastmaster Mattias och toastmadame Anna gjorde ett grymt bra jobb.

Det kunde inte ha varit en bättre kväll!
Tack för att vi fick komma!





Den enda missen var väl att vi glömde nycklarna hem i bilen som vi lämnade där och fick åka hem till mina föräldrar mitt i natten istället. Resultatet blev en svindyr taxiresa och en skrämd mamma. Som vanligt skyller jag allt på Jerry, det var ju han som lämnade nycklarna i bilen :)

Idag är jag ledig och MÅSTE plugga. Men först... frukost! :)


Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0