Mat är bättre än skola


Åh skola. Varför? Känns det inte väligt onödigt ibland? Jag tror seriöst inte att den gör mig till en bättre lärare. Mer praktik, mindre fåniga uppgifter, tack!

Lunch på Kåges med Marie igår och lite häng på hum bibl.
Sen en kväll hos Jenniefer och Andrej och en otroligt söt liten Linnea.

Idag var det handledning inför uppsatsen vilket kändes som onödigt, meningslöst, bortkastad tid, bläk.
Nu ska framförallt en uppgift lämnas in imorgon och eftersom jag jobbar imorgon måste den göras klart idag och eftersom jag ska träna i Lerum ikväll och blir hämtad runt fyra så har jag exakt 2½ timme på mig att skriva 3 sidor. Motivation- kom nu, tack! Jag har bråttom!



En glad Ems. För här äter hon lunch och tänker inte alls på skolan.


Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0