Släktträd



Idag har jag släktforskat. Började kl 9.oo. När jag började fundera på om lunch vore på sin plats tittade jag på klockan igen. Då var hon 16.30. Läskigt hur tiden bara kan försvinna så. Jag blir helt manisk när jag är inne i det.

Fick fram mycket idag och börjar nog snart bli nöjd med en stor gren på släktträdet. 1 done, 4 to go. I mitten av 17oo-talet tar trådarna slut, men det känner jag mig rätt nöjd med än så länge.

När jag är klar ska jag köpa ett megaark papper och rita upp det riktigt snyggt. Än så länge får det plats på ett A3. Det finns mallar i exel och så, men de är ju så förjolat fula! Jag vill ju att det faktiskt ska se ut som ett träd. När det är klart, då ska ni få se =)

Nu är det te och knäckebröd i soffan framför fotbollen. Jäh.


Kommentarer
Postat av: Elin

sv, Har redan läst den, den är awesome! :)

2011-05-04 @ 23:16:22
URL: http://nevnarien.se/

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0