You're a star!


Helgen var fiin fin fin.
Men nu är det måndag igen och veckan kunde börjat bättre.

Note to self: Jag FÅR inte dricka kaffe och absolut inte när jag hoppat över frukosten. Jag MÅSTE få bättre matvanor. Huva vad dåligt jag mådde efter en kaffe vid lunch på tom mage.

Men efter några mackor hemma och lite besök känns det nu tusen gånger bättre.

Däremot har jag inte skrivit nåt på uppsatsen idag. Katastrof! Panik! Blöh.

Meeeen! Jag fick tillbaka essän idag där det bl.a. stod: Full pott! Du är en stjärna!
Det tänker jag leva på lääänge (och skryta om, bara så ni vet). Woho!

Imorgon är det museum, "examination" och häng i parken med klasskompisar och öl. Perfa!

Hade nästan behövt en festival efter allt panikplugg nu i slutet...
"Älska i leran och på bajamajan ska jag skita ut alla mina bekymmer"







Kommentarer
Postat av: Carro

Jaa det tycker jag också, passande nog är det siesta nästa vecka ;)

2011-05-24 @ 09:56:45
URL: http://smasheduptoy.blogspot.com

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0