Manuell promenad


Ibland räcker det att ta sig i kragen,
ta på sig ordentligt med kläder,
stoppa lurarna i öronen,
och ta en promenad.

Jag tvekade först,
det är roligare om man är två,
men sen kom jag ihåg,
att med en kamera är man aldrig riktigt ensam.

Det blev en lång promenad som avslutades,
först när fingrarna var så kalla,
att jag inte längre kände avtryckarknappen.

Alla bilder är tagna från helt manuellt läge,
jag tyckte det var på tiden,
att jag vågade ta steget.
Bli manuell.














Kommentarer
Postat av: Emma

Du är så himla duktig! JAg blir avis när jag ser alla fina bilder. Har du tagit alla dem som är överst när man kommer in på bloggen? Hur fina som helst i alla fall!! Jag går gärna på kursen med dig! Det hade varit väldigt kul...kollade inte så noga så såg inga priser men jag ska kolla igen

2011-11-17 @ 18:09:51
URL: http://pims.bloggsida.se

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0