Gräsänka


Om ni undrar var jag håller hus så är det helt enkelt så att Jerry är på kurs i Västerås i massa långa veckor.
Därför passar jag på att våldgästa familj och vänner så mycket som möjligt. Hatar att sova ensam i lägenheten. Har skaffat mig så mycket att göra att jag inte ens hinner kolla mailen haha.

I natt ska jag dock försöka somna här alldeles ensam. Buhu.

Sitter och skriver ut en massa papper jag ska ha läst igenom tills imorn. Vi får la se hur mycket jag hinner med innan jag somnar. Imorgon ska jag på jobbmöte på morgonen, sen är det skolmöte och lektion och på kvällen blir det en öl eller två med klassen. Trevligt värre!

Nu ska jag kasta mig in i duschen och sen gå och lägga mig med min pappershög... Gäsp!




Åå tänk om man kunde få bo i Monaco och slippa höstrusket!



 

Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0