Italien-Monaco-Sverige


Italien var underbart. Vilken semester!
Allt var bara vackert. Och Monaco. Vilken lyx! Helt otroligt. Snuskigt mycket pengar.
Bilder finns på FB, för er som vill se...

Skolan är igång igen och hösten är på intågande. Skönt, mysigt och deppigt i en enda mix.

Ikväll ska jag laga indiskt.

Chicken tikka masala, naan bröd och rajita. Vi får se hur det går. Om såsen inte blir god har jag köpt en fuskvariant på burk med haha :)

Dags att sätta igång med brödet tror jag. Det ska jäsa i 2 timmar.

Arrivederci!





Kommentarer
Postat av: emelie

dom har kläder och skor, endel smcken o andra saker. blåkläder.. ;) ligger i borås, åhaga heter det. har öppet under sommaren! helt galet med skor!!! :D hoppas eran resa varit underbar, ser ut så på bilderna! kram

2011-09-03 @ 20:32:09
URL: http://pemly.blogspot.com

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0