Polis polis potatisgris



Hemma en snabbis och tänkte. Ja. Vara lite aktiv här. Eller så.

Ska snart hoppa på bussen för en dag på stan med Jill. Skoj!
Imorgon ska jag till sjukgymnasten med ryggen. Scary.

Tog bilen till Jonsered från Lerum förut och blev halvt ihjälskrämd av polisen. Jag hade tre stora lastbilar framför mig och tänkte köra om lite smidigt i Jonseredsbacken. Låg kanske i 120 när 90 skylten närmade sig. När jag nästan är förbi sista lastbilen (och en bra bit förbi 90 skylten) inser jag att polisen står och väntar vid avfarten. Jag bromsar ner, kör vidare och håller tummarna. Hade precis andats ut när jag kollar i backspageln och ser att polisen har tagit upp jakten och ligger en bil bakom mig. Pulsen låg på 1000 och händerna svettades. Jag svänger av första bästa avfart och med andan i halsen... ser jag polisen åka förbi. Fy för att skrämmas så!!

Igår tog jag typ 100 kort på en stackars snigel med tillhörande hus. Den fick posera lite överallt. Jag satte den på en riktigt fin blomma sen som tack för hjälpen. Ni får kanske se några kort när de hamnat i datorn. :-)


Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0