This love


Helt otroligt att jag fortfarande har en massa läsare med tanke på hur sällan jag skriver just nu...

Ikväll kommer min älskling hem och jag längtar!

Var ute med klassen en sväng igår. Verkar blir ett bra gäng!

Nu ska jag städa i ordning lite här hemma, hoppa in i duschen och åka till Lerum en sväng. Sen är det nog dags att handla. Det fick bli knäckebröd och makrill i tomatsås både till nattamat och frukost. Något enformigt.

Var på jobbmöte igår och har fått jobb på en ny skola hela nästa vecka, Casa Montessori i Örgryte. Kan bli intressant. Just nu har jag tre jobb + egen skola. Varför ta det lugnt?

So long!



Ikväll kommer han hem till mig! =)


Kommentarer
Postat av: ydre

nu e det ta mig faan dax för en up date!!! jag å hela sveriges befolkning väntar bestämt vad fröken har att skriva här näst!!!!!!!!

2011-09-20 @ 17:18:49

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0